sarpor

آغاز یک شروع طوفانی را میبینید از بفنگ سر پر

sarpor

آغاز یک شروع طوفانی را میبینید از بفنگ سر پر

بایگانی
آخرین مطالب

اولین حرف من

نیما امید امیر فائقی 090 | چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ

من آمده ام یک شروع طوفانی برایتان داشته باشم. بک شروع طوفانی از تفنگ سرپر.

اُ ...ه اعصابم خورد شد. چه بده با یک کی‌بوردی کار کنی که روش اسم های فارسی نباشه و باید با کلی مشقت بنویسی.

خیلی دور نشیم.

تو اولبن صفحه براتون از مشکلات نمی گم

فقط این که آماده باشین چون قراره همه رو حتی بزرگ بزرگارو که اسم نمی برم از گردونه رقابت حذف کنم تا سه بشمربن حذف شدن کاری نداره بشمریم یک دو ...........

قبل از اینکه بشمریم از یه چیز فراموش کردم براتون بگم اونم انتخاب اسم عجیب قریب من نیما امید امیر فائقی 090 همه ائنایی که در وبلاگ درست کردن دستی دارن میدونن(منظورم اونایی که هر روز یک وبلاگ می سازن و بعد به امون خدا این بچه کوچیک رو تو بر بیابون -اینترنت-ترک میکنن )انتخاب اسم یک درد سر همیشگیه  چون همیشه کسایی هستن که اون اسمو قبلاً انتخاب کردن  و من پس از انتخاب ده اسم و با سر خوردن به در  بسته انتخاب نام این نام را انتخاب کردم

  • نیما امید امیر فائقی 090

نظرات  (۳)

  • محمد دارینی
  • تبریک میگم
    خوش آمدی
    اولا وقتی از اینترنت مفت برای پست گذاشتن استفاده میکنی همینه دیگه
    ثانیا ما در مقابل شما حذف شده هستیم عزیزکم
    پاسخ:
    اختیار دارین ما پیش شما هنوز شاگردیم باشه تا بعد ها با هم رفاقت میکنیم
  • یک بصائری
  •  اسمت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    امیر فائقی
    تو وبلاگ گفتم که چرا اینجوری شد اسمم
  • مرتضی استاجی
  • سلام ورودت مبارک
    قلمت پربار
    قالب وبلاگت دلواتر
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    امیدوارم رفاقت خوبی در قلم با هم داشته باشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی